آموزش مغازه داری

چگونه مغازه بزنیم؟

آموزش مغازه داری


زدن یک مغازه مثل تعریف یک داستان می باشد، فقط یک تفاوت داره و این که مشتری آن را در واقعیت تجربه می کند. در این داستان از ورودی مغازه گرفته تا ارائه آخرین جزئیات، اجزای اصلی داستان شما را تشکیل می دهند. کالا به عنوان شخصیت اصلی مغازه شما می باشد. بنابراین وظیفه شما به عنوان واسطه این است که بتوانید میان کالا و مشتری ارتباطی برقرار کنید تا آن ها جذب کالاهای موجود در فروشگاه بشوند. نحوه دکوراسیون و ارائه محصولات نقش مهمی در افزیش فروش محصولات شما دارد.
داشتن ویترین جذاب
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که گذر از ویترین یک مغازه حدود ۸ ثانیه طول می کشد؟ ویترین یک مغازه، اولین جنبه طراحی داخلی مغازه برای جذب مخاطب به حساب می آید. در واقع می توانیم بگوییم که طراحی ویترین یک طعمه ای به حساب می آید که طراحان می خواهند مخاطبان را جذب فضای داخلی کنند. بنابراین هر چه ویترین مغازه شما خلاقانه تر طراحی شود، کنجکاوی عابران را بیش تر بر می انگیزاند و آن ها را به داخل مغازه جذب می کند. یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه افراد، استفاده از فناوری هایی است که باعث چشم نوازی می شود.

آموزش مغازه داری


تردد آسان در میان محصولات
هرکسی که قصد طراحی داخلی مغازه را دارد، باید از قانون صحیح آن نیز آگاه باشد. بر اساس مطالعات صورت گرفته، افراد معمولا در سمت راست خود حرکت می کنند. بنابراین باید سعی کنید تا محصولات را در جای مناسب و در راستای دید و حرکت افراد قرار دهید. طراحان و صاحبان فروشگاه بایستی همیشه مسیری که مشتریان در مغازه سیر می کنند را در نظر بگیرند. مشتری کالاهای تجاری و نقطه فروش را هنگام پیاده روی در فروشگاه ارزیابی می کند ، و شما قطعاً می توانید برخی از روش های تهیه راه کار را برای استفاده از محصولات خود استفاده کنید. در ادامه به برخی از راهکارهایی که می توانید در این مسیر مخاطب را جذب محصولات کنید ارائه می دهیم.
انعطاف پذیری
یکی از بزرگترین چالش های موجود در طراحی داخلی مغازه ها، انعطاف پذیری می باشد. با تغییر فصل محصولات تولید شده نیز تغییر می کند به خصوص در مغازه های لباس. بنابراین دکوراسیون فضا باید متناسب با فصل سال صورت پذیرد.