انواع مغازه های پردرآمد

10 مغازه برتر در ایران

مغازه داری

در بین مشاغل آزاد، شغل مغازه داری یکی از بهترین و آینده دار ترین مشاغل در ایران و جهان محسوب میشه. برای کسی که میخواد با سرمایه ای که در دست داره بهترین شغل مغازه داری رو انتخاب کنه، یکی از مهمترین دغدغه هاش اینه که چه خدماتی ارائه بده و یا چه چیزی بفروشه که با کمترین زحمت، بیشترین سود ممکن رو ببره. از بین صدها شغلی که برای مغازه داری موجوده من ده تاش رو گلچین کردم و مغازه های پردرآمد رو در یک لیست ده تایی برات آماده کردم. البته از قدیم گفتن هرکه بامش بیش برفش بیشتر بنابراین هرچه سرمایه بیشتری داشته باشی مسلماً شغل خاص تر که جز مغازه های پردرآمد محسوب میشن رو میتونی انتخاب کنی. این شما و این هم ده تا از مغازه های پردرآمد در ایران.

۱طلا فروشی از مغازه های پردرآمد و نامبر وان

مغازه داری

طلافروشی علیرغم استرس های فراوانی که داره شغلیه که با توجه به میزان سرمایه نسبتاً سنگینی که نیاز داره، بازدهی بسیار مناسبی هم داره و جز مغازه های پردرآمد محسوب میشه.

۲فروشگاه فرش و موکت

مغازه داری

اصولاً هر دختری که قراره به خونه بخت بره، نیاز به خرید فرش و موکت خواهد داشت. همچنین با توجه به معاملات خرید و فروش ملک، و یا جابجایی خانواده ها به خونه جدید، باعث میشه یک فروشگاه فرش روزانه چندین فروش رو تجربه کنه. حاشیه سود فرش و موکت بسیار عالیه و اگه سرمایه اش رو داری و دنبال زدن یه مغازه پردرآمدی، به نظرم شغل مناسبیه.

۳فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

مغازه داری

یکی دیگه از مغازه های پردرآمد ، فروشگاه های لوازم آرایشی هستن. اگه یه مغازه لوازم آرایش در جای خوبی از شهر قرار داشته باشه، حداقل روزانه بیش از ۳۰۰ نفر خانم وارد فروشگاه میشن. که معمولاً درصد بسیار پایینی دست خالی بیرون میان. لذا میزان فروش در لوازم آرایشی بسیار بالاست.

۴شیرینی فروشی

مغازه داری

یکی از دوستانم میگفت اگه از بین مغازه های پردرآمد بخوام یکی رو انتخاب کنم، بدون شک شیرینی فروشی اولین انتخابم خواهد بود. چون معتقد بود هیچکس شیرینی رو نسیه نمیخره و دو برابر و حتی بیشتر توی هر کیلو شیرینی سود داره، و همچنین شیرینی هایی که در آستانه خشک شدن یا خراب شدن قرار میگره رو مجدد بازیافت میکنن و به چرخه شیرینی پزی برمیگردونن و در این حالت میزان ضایعات هم کمتر میشه. هر جور حساب کردم دیدم راست میگه و شیرینی فروشی واقعاً یکی از مغازه های پردرآمدی محسوب میشه که میتونی روش حساب باز کنی.

۵فروشگاه لوازم خانگی

مغازه داری

لوازم خانگی نیاز هرکسی هست. خیلی از فروشگاه های لوازم خانگی به خاطر فروش شرایطی و اقساطی روزانه مشتریان زیادی دارن. البته این علیرغم اینکه از مغازه های پردرآمد محسوب میشه ولی سرمایه سنگینی هم نیاز داره.

۶ارزانسرای لباس

مغازه داری

عموماً در سطح شهر فروشگاه هایی دیده میشه که لباس های زیر ۲۰ هزار تومن و حتی ۳-۴ هزار تومنی هم دارن. این مغازه ها که به ارزانسرای لباس معروفن عموماً مشتری زیادی در طول روز دارن. از طرفی با توجه به تورم و توان خرید مردم، این نوع فروشگاه هم بسیار پرطرفداره.

۷اسباب بازی فروشی بهترین شغل مغازه داری

مغازه داری

محاله وقتی دست بچه رو گرفتی و از کنار اسباب بازی فروشی در میشی مجبور به خرید یک اسباب بازی براش نشی. اسباب بازی فروشی از جمله مغازه های پردرآمد هست که حاشیه سود بالایی داره و اگه در کنارش یک فروشگاه اینترنتی هم راه اندازی بشه بسیار بسیار درآمد بهتری رو تجربه خواهی کرد.

۸بلور فروشی

مغازه داری

خانم ها علاقه زیادی به خریدن بلورجات برای هدیه دادن یا استفاده شخصی دارن، و غالباً مغازه هایی که مشتری هاشون اغلب قشر خانومها هستن، فروش بیشتری هم دارن. بنابراین یکی از مواردی که خوبه روش تمرکز کنی بلور فروشیه و درامد خوبی داره.

۹پیتزا لقمه ای

مغازه داری

وایستا تو صف، بگیر و برو. این روزها محاله توی هر خیابونی دو سه تا از این مغازه های پیتزا لقمه فروشی رو نبینی. گاهی هم اونقدر زیادن که چنتا از این مغازه ها کنار هم قرار گرفتن. این مدل فست فود همیشه پرطرفداره. چون یک لقمه ارزون میخری و باهاش گوشه ای از معده ت رو پر میکنی. البته در کنارش سیب زمینی سرخ کرده و ذرت هم معمولا میفروشن که باعث میشه اعلب صف های طولانی در جلوی این مغازه ها تشکیل بشه.

۱۰بستنی فروشی

مغازه داری

بستنی با اینکه یک شغل فصلی محسوب میشه ولی از مغازه های پردرآمد هم هست. از اونجایی که بستنی فقط بهانه ست چرا که در کنارش شیرینی و در فصول سرد هم شیرکاکائو و قهوه هم فروخته میشه، روزانه پذیرای صدها نفر مشتریه. شغلی پر زحمت اما بی حاشیه و با درآمد مناسبیه.

دوست عزیزم امیدوارم با معرفی این ده شغل بعنوان مغازه های پردرآمد تونسته باشم کمکی کنم که راهنما و انتخابی باشه برات. اگه نظر یا عقیده ای برای بهتر شدن این مطلب داری برام بنویس.